youtube

duminică, 29 august 2021

La mulți ani Fivi!

Știi că oamenii spun că un copil e o comoară? Mie Dumnezeu mi-a făcut parte de un tezaur prin tine! M-ai transformat în bancher de giuvaere!




Știi că fetele sunt muzica de aripi a îngerilor? M-ai făcut să simt asta oridecâteori ori vii acasă. Îmi faci să fluture perdelele inimi!


Știi că încă din copilăria ta m-ai învățat să mă rog? Mai mult face un strop de rugăciune decât un ocean de griji.


Știi că pruncii sunt enciclopedii pentru părinții lor? Uite așa am învățat de la tine să cresc fără să mă prefac. Să vorbesc fără să acuz. Să dăruiesc fără să regret. Să am încredere fără strop de șovăire. Să simt cum iartă Tatăl din ceruri!


Știai că Dumnezeu ascultă rugăciunile taților chiar dacă aceștia ar fii pe fundul mării? Mă rog ca El să fie mereu Călăuza ta, Scutul tău, pecetea ta, fericirea ta, toată plăcerea ta! Când îl ai aproape pe El ești invincibilă! 


Știi că eu nu pot, dar mă rog ca Dumnezeu să îți de sănătate, succes, har proaspăt, viață din abundentă! Să te facă săgeata Lui cu care atinge oamenii! 


Să faci fapte bune Fivi chiar dacă lucrurile din jur nu vor fi mai bune. Să mergi înainte chiar dacă sunt hățișuri. Știi și tu că în spatele fiecărui hățiș e un peisaj luminos. Fii lumină!


Să nu uiți niciodată: “Te merită cine ar face orice să nu te piardă!”


La mulți Ani Fivi! Și să trăiești veșnic!


Tati,

(Nicolae.Geantă)

Șanț, Rodna, BN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu