joi, 11 februarie 2021

Istoria, Geografia și Sexualitatea – de Nicolae.Geantă

sursa foto 
Zilele acestea, după ce am avut o lecție despre „Tranziția demografică” iar elevii au făcut „Wow!” (fiind super-încântați de noianul informativ), am finalizat puțin cam ironic: „Na dom’ne, și se mai vrea să nu mai facem cultură generală în școli!”. „Domnu’, păi vor ăștia să reducă orele de Geografie și Istorie ca să ne bage Educație Sexuală!”, conclude o fetișcană vizibil nemulțumită. „Da’ de ce să facem astfel de ore domnu’, că oricum sunt o mulțime de informații pe ’Net?”, spune altcineva, în timp ce unele fete se strâmbă ca de mere acre. „Și cine ne va preda bazaconiile astea, domnu’?”, mă asaltează un curios cu cercel în ureche. „Nu știu nici eu, specialiștii. Sau probabil... transgenderii”. „Îîîhh”, se zburlesc unii. „Vă bagați? Aveți curaj?”. „Eu mă bag domnu’, zice un tatuat. Dar se fac și ore practice?”. Unii râd. Alții se închină. Eu rămân uluit... Ce le mai poate trece unora prin cap? Sunt indignat nu doar că se va introduce ore de sexualitate (chiar) de la clasa zero, dar mai ales de faptul că nimeni nu a întrebat elevii dacă vor să fie îmbuibați cu așa ceva! Sau opinia lor nu mai contează?

După teze, sinteze și antiteze, domnul președinte Johannis a dat de pământ cu Legea care reglementa „educația sexuală” în școlile din România (numind-o Educație Sanitară). Evident președintele românilor a câștigat cu ajutorul Curții Constituționale dâmbovițene care a catalogat „neconstituțional” faptul că părinții decid dacă odraslele lor pot participa la orele cu pricina!!! Ați auzit? Distinșii spun că... Statul decide, nu mama, nu tata. Ceva ca în comunism. Numit astăzi progresism. Progresism spre ce stimabililor? Pe de altă parte, prin școlile românești circulă informația că pe viitor, în planul cadru de învățământ, Geografia și Istoria se comasează, adică se face o săptămână Geografie și cealaltă Istorie! Sau o jumate de oră pe săptămână! Deci, ne lipsim și de cultură generală, după ce ne-am lipsit de filosofie, de sport, de desen și muzică... Asta ca să facem loc orelor despre... sex! Căci, astea lipseau românilor, și de aceea școala mioritică ar fi codașa Europei!

Se știe că acolo unde nu există școală nu există nici viitor. Fără carte nu ai parte. Dar unde există școală și nu se face carte nu există nici măcar prezent. România nu de școli duce lipsă, deși politicienii după ce au investit în repararea lor le-a comasat. România duce lipsă de școală! De carte serioasă. De creiere cultivate. Modelate. De criterii, de inovație, de intelect. Pregătirea profesională, cultura, spiritualitatea, gradul de civilizație al unei țări, bunele maniere, lipsa de egoism, eliminarea răului nu depind de... promovarea sexualității. Asta duce la și mai mare dezmăț. La involuție. E entropie. Degradare morală.  Țările nordice europene sunt un exemplu aici: ele nu de școli duc lipsă, nu de investiții, ci de morală! De progres socio-spiritual. Priviți-i numai unde au căzut ca nivel al familiei.

Apoi, natalitatea, fertilitatea, forța de muncă profesională, inteligența nu cresc odată cu aprofundarea unor vicii, mai ales legate de sexualitate, ci dimpotrivă. O iau la vale. Spiritul hollywoodian, avortul promovat agresiv de comunism, mișcarea elghebetistă, progresismul, presiunile minorităților sexuale etc, nu produc cultură, nici inteligență, nici calitate a vieții, nici sănătate mai bună. Nici respect, empatie, iubire de semeni. Și mai ales patriotism. Produc divorțuri, prostituție, pornografie. Și mai degrabă duc la două extreme: liberalism și fundamentalism.

Nu știu cum crede domnul președinte Johannis și politicienii progresiști că prin introducerea educației sexuale în școli și eliminarea culturii (istorie, geografie, filosofie, arte), (chiar parțial) ne vom civiliza. Nu vom mai avea nașteri nedorite. Istoria civilizației ne spune chiar contrariul. Unde nu e cultură nu e inteligență. Unde sexul a devenit idol nu mai e familie, deci nu mai e viitor. Și nici atât Dumnezeu. Iar unde Dumnezeu nu e, nimic nu e...

Știați că Imperiul Roman nu s-a prăbușit când n-a mai avut armată, ci atunci când n-a mai avut familii?

Nu sunt împotriva educației sanitare/sexuale în școli. Întrebările mele sunt cine predă această sensibilă materie? Cine sunt specialiștii? Cum se pot educa copiii fără acordul părinților lor? Și mai ales fără acordul lor. Înainte de a vă grăbi cu ce considerați dumneavoastră că e bine, n-ar fi mai eficient să consultați elevii dacă vor, domnule Președinte?

Părinți, profesori, oameni de bună credință, băieți și fete, bunici și frați: nu vă rămâne decât două opțiuni: să vă rugați, apoi să deveniți vizibili și să vă spuneți părerea. Nu-i lăsați să vă nenorocească pruncii! 

Dacă nu o faceți acum, atunci când? Dacă nu dumneavoastră, atunci cine?

Dumnezeu să ocrotească familiile României. De tot ce nu vine direct de la El!

 Nicolae.Geantă

2 comentarii:

  1. Guvernul o să pretindă specializarea în educația sexuală tocmai profesorilor care pierd din orele obisnuite, deci sunteți pregătit să sabotați manevra lor în școala dumnevoastră...sau să abandonați catedra ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine personal ar fi mănușă să predau „educație sexuală” liceenilor. Numai că mă îndoiesc ca „distinșii progresiști” să permită unui profesor care e și pastor să facă asta. De asemeni i-aș provoca să meargă unul de-al lor în tandem cu mine la ore. Fiecare cu teoria lui. Și cine are dreptate să fie urmat de tineri. Dar și aici mă îndoiesc că cineva din sfera progresistă ar rezista să fie civilizat până la final, și să nu degenereze activitatea... Domnii progresiști dacă au curaj să lase alternativa. Tocmai de aceea ei „țipă de-ți ieie auzu' ”, vorba lui Creangă. Pentru că nu permit decât un punct de vedere: al lor! Și culmea: vor să-l impună!
      Dacă aș abandona catedra? Nu aș face-o decât dacă m-ar obliga ca pe Policarp „să ard tămâie idolilor!”. De la catedră nu plec decât dacă personal nu mai sunt satisfăcut. Și sincer, în ultima vreme îmi este cam greu... Dar încă rezist. Fără haștag...
      Mulțumesc pentru comment!

      Ștergere