youtube

miercuri, 10 ianuarie 2018

Banii sunt mai trecători ca viața - de Nicolae.Geantă

Proverbe 27:24 ”Căci nicio bogăție nu ține veșnic și nici cununa nu rămâne pe vecie”

În seara de Anul Nou eram cu soția mea și fetele în mașină, în drum spre biserica unor prieteni. Un fost coleg de facultate, azi ditamai directorul de școală, mi-a trimis un mesaj: o fotografie cu un teanc de dolari. ”Dacă dai mai departe o să ai un 2018 bogat. Dacă doar privești o să ai 3 ani de daorii”. I-am dat mesaj vocal: ”Mai bine dator dar alături de Dumnezeu decât cu teancuri de bani și să merg în iad!”. El mi-a răspuns: ”Eu ce să zic? Prefer banii. În iad trăiesc acum!”

 Au rămas surprinse fetele. ”De ce preferă oamenii doar banii?”. ”Pentru că nu așteaptă nicio răsplată. Moise, spune Scriptura, a preferat ocara lui Hristos ca o mai mare bogăție decât comorile Egiptului. Pentru că avea ochii pironiți spre răsplătire!” (Evrei 11:26)

Nu am vrut să polemizez, dar aș fi vrut să-i spun domnului director că fericirea trăiește în spații mici. Dar pentru nu are loc de portofele...

Oamenii preferă banii, nu credința. Ei susțin că oricum vor muri. Că vor trece. Măcar să ”treacă” fericiți. E drept, viața trece. Dar banii sunt mai trecători ca ea...

Fericirea nu vine din absența problemelor. A banilor. Ci din prezența lui Hristos!

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu