youtube

sâmbătă, 18 noiembrie 2017

Măsura fericirii

Zilele trecute la liceu, o profesoară in vârstă spunea uneia tinere despre succesul unei colege a acesteia din urmă. A ajuns bine prin Anglia. Și uite, fără sa facă nimic. Tânăra, dezamăgită a comentat: “Și eu, m-am zbătut atâta și nu am ce are ea!” I-am spus tinerei că fericirea nu este raportându-te la ce nu ai.  “Pentru un om cu picioarele goale fericirea este o pereche de pantofi. Pentru un om cu pantofi fericirea este o pereche de pantofi noi. Dar pentru omul care nu are picioare fericirea este sa alerge desculț! De aceea, spunea cineva că fericirea se măsoară cu ceea ce ai nu cu ceea ce îți lipsește”.
Apoi m-am dus în clasă și am întrebat liceeni dacă sunt fericiți. Prea mult negativism. De fapt românii cam 75% sunt nefericiți. Și tot vorbesc de neajunsuri... De partea goală a paharului.
Priviți mulțumiți la ceea ce aveți! Fiți fericiți. Nu am văzut pe nimeni să fie fericit cu cioara de pe gard!

Nicolae.Geantă
Romford, UK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu