youtube

vineri, 17 februarie 2017

Puțină matematică - de Vladimir Pustan

Nu mi-a plăcut niciodată abacul, socotitoarea, aritmetica. Nimic din ce e fix nu-mi place. Am urât din cauza asta şi gramatica…
Mama s-a dus săraca la fostul meu profesor de matematică din liceu cu ouă, brânză, miere de albine să fie bun cu mine şi să nu mă lase corigent. Aşa am ajuns pastor…
Nici în Biblie n-am scăpat de socotit însă…
Pavel zice în scrisoarea către corinteni că pe Hristos L-au văzut 500 fraţi care au auzit porunca să nu se depărteze de Ierusalim şi să aştepte Rusaliile. În ziua măreaţă, în odaia de sus erau 120. Unde erau ceilalţi 380?
Iuda s-a oripilat când a văzut că Maria a spart o sticlă de parfum pe picioarele lui Isus în valoare de 300 arginţi, dar l-a vândut pe Mântuitor cu 30 arginţi, deci de 10 ori mai ieftin…
Maria şi Aron au bârfit în cort (Numeri 12) pe Moise. Dumnezeu s-a supărat şi a plecat din tabără. Erau 2 milioane de oameni şi 2 bârfitori, deci 1 bârfitor la 1 milion. Şi ne mai întrebăm de ce Dumnezeu nu-i de găsit în bisericile noastre cu 2 bârfitori pe cap de locuitor?
Din 10 fecioare, 5 au rămas pe dinafară, adică jumătate din biserică să rămână pe jos la răpire?
Din 12 apostoli, 1 a fost Iuda. Proporţia se mai păstrează azi sau a crescut?
Din 2 oameni într-un pat, 1 luat, 1 lăsat, asta să fie proporţia de sfinţi din familiile noastre?
În Gadara omul avea o legiune de demoni în el, adică 6000 de draci. Isus i-a împărţit echitabil în 2000 porci adică 3 draci pe 1 porc. Porcii au sărit în mare, dracii înapoi în porcarii ce L-au izgonit apoi pe Hristos din mijlocul lor. Cel din Gadara avea 6000 de draci în el, Maria Magdalena avea doar 7 draci deci pe lângă el, ea era o sfântă, dar e destul 1 duh rău în tine, ca în Saul, să-ţi facă viaţa iad.
Iuda a stat 2 ani pe lângă Isus şi-a mers în iad, tâlharul a stat 6 ore lângă Isus şi-a mers în rai.
Si tot asa…
Mai bine fara aritmetica…
V l a d i m i r _ P u s t a n

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu