youtube

sâmbătă, 4 februarie 2017

Protestăm... Altă întrebare?

ziare.com
M-au tot întrebat confrații noștrii dacă e voie să protesteze creștinii... Căci, zic aceștia, ei se roagă Domnului și El va interveni cum va voi...

Le-am spus unora că am citit chiar zilele trecute cum un târgoveț a înnoptat la un han. A lăsat măgarușul slobod în curte și s-a vârât obosit în așternuturi. Când s-a trezit dimineața nu mai găsea animalul. A căutat stânga-dreapta, a plâns de ciudă, și a strigat furios: ”Dar eu m-am rugat lui Dumnezeu să îmi păzească măgărușul! De ce nu a intervenit?”. „Te-ai rugat să îl păzească, dar datoria ta era să îl legi”, a fost replica unui bătrănel înțelept...

Am întrebat un prieten dacă frații bătrâni s-au rugat pe vremea comunismului să scape de ateism. Dacă frații Wurmbrand, Grossu, Niculescu, Moldoveanu, Dorz s-au rugat să scape de persecuții. De închisoare. ”Și Dumnezeu i-a ascultat?” El a tăcut... ”Da, dar după 45 de ani când au ieșit românii în stradă!”

Datoria lui Dumnezeu este să ne păzească dar noi nu stăm cu mâinile în sân! Vorba unui pastor: ”Dacă și Martin Luther se ruga decât și nu acționa...”

Putem protesta dacă libertatea unei țări e în pericol... Da. Altă întrebare?

Putem merge la marșul pentru viață? Putem protesta pentru recunoașterea familiei ca fiind alcătuită numai dintr-un bărbat și o femeie? Dar pentru un frate admonestat, prigonit?
Altă întrebare...

PS: Articolul de față nu are de gând să instige pe nimeni la revoltă. Nu sunt partizanul vreunei mișcări politice, nu fac politică și nu recomand nici unui creștin să facă asta. Am scris doar ca răspuns pentru o nedumerire.

8 comentarii:

  1. Draga Nicolae.
    Personal consider ca un copil care doreste sa intreprinda o actiune oarecare ce poate avea consecinte asupra întregii familii are obligatia sa se consulte cu tatal sau . Ma întreb daca copiii lui Dumnezeu nu ar trebui în prealabil sa-L întrebe pe Tatal în actiunile lor,sa actioneze DOAR în ascultare de EL ?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect...
      Dar Dumnezeu nu girează răul! Când e săvârșit trebuie eradicat...
      De fapt pentru El luptăm să păstrăm binele.

      Ștergere
    2. Depinde de "arma" si "armatura" ! Oare lupta copiilor lui Dumnezeu este pe si pentru pamânt , ori în sferele "înalte" ?..
      (Efeseni Cap.6)

      Ștergere
    3. Întebare: atunci să lăsăm LGBT-iși să-și facă de cap, să ne scoată religia din școli, să se interzică predicarea evangheliei în stradă... etc.
      Lupta este aici pentru acolo...
      Ceea ce susțin eu nu este o luptă pentru șefie, pentru răsturnare de guverne sau președinți, pentru politici ori nu știu ce probleme telurice... Dar nu sunt de acord cu nepăsarea...

      Ștergere
  2. Dragul meu Nicolae. Nu vreau sa polemizez pe marginea acestui subiect si comm. mele sunt din dragoste sincera pentru Adevar si Iubire sfânta. Eu L-as întreba pe Tatal meu, si as actiona în functie de ce m-ar sfatui EL,ca doar de aceea ne este TATA,nu?
    În alta ordine de idei, la aceasta întrebare m-as raporta la Hristos Isus întrebându-ma,El,cum ar actiona în astfel de împrejurari. Apoi Lot ,cum a manifestat în Sodoma ?!...etc;
    O zi binecuvântata cu har si pace de la Dumnezeu Tatal si de la Domnul nostru Hristos Isus !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frate Iosif,
      Vă cred că sunteți de bună credință... Nici nu m-am gândit vreodată la altceva...
      Din nefericire sunt și persoane care fac polemici inflamatorii. De aceea nu accept comment-uri pe acest blog.
      Hristos să vă fie desfătarea, azi, mâîne și în veci!

      Ștergere
  3. D-voastra si d-l Pustan ,sunteti un reper important pentru lumea crestina mondiala, si-mi place sa cred ca nu aveti alte scopuri decât sa marturisiti Adevarul si apropiata Împaratie a lui Dumnezeu,dincolo de religii,traditii, crezuri si dogme, uniti în jurul jertfei Mielului Lui Dumnezeu. Ma scuzati acum ma duc la Beius sa urmaresc pe 'net ceremonia botezului . Sa aveti în continuare o zi binecuvântata de Tatal si o saptamâna plina de Iubirea LUI .
    P.S. Stiu cum sunt urâti cei ce sunt nascuti din Dumnezeu pe virtual si în real,nu trebuie sa-mi spuneti. Dar este normal si noi copiii Tatalui ne bucuram ca avem parte de suferintele lui Hristos.
    Fiti binecuvântati !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim pentru încurajări...
      Fiți binecuvântat de Hristos!

      Ștergere