youtube

miercuri, 8 februarie 2017

Care-s spinii tăi? - de Nicolae Geantă

Până în dimineața asta am trăit cu impresia că spinii ce înăbușe sămânța (Marcu 4, Matei 13) ar fi îngrijorările, necazurile! Așa învățasem noi de ani buni în biserică. Dar azi privind mai atent în Scriptură am constatat că spinii sunt nu doar îngrijorările veacului, ci și înșelăciunea bogăției și poftele altor lucruri!

Astfel, bag sama, vorba ardelenilor, că sămânța căzută între spini nu se referă la cei necredincioși, ci la cei din biserică, dar fără rod! Nu scrie nicăieri că nu a încolțit și crescut, ci că nu a adus roadă! S-a înălțat firavă odată cu spinii, dar imaturită!

Îngrijorările veacului (politica urbei, încălzirea globală, protestele în stradă, religia frigiderului ori confortul etc), înșelăciunea bogăției (afaceri neortodoxe, fentat taxe și impozite, lăcomie, egoism, mândrie, credința că toate se învârt în jurul tău etc) și poftele altor lucruri (filosofia lui ”fac ce-mi place”, ”frecventez ce biserică doresc”, mersul la meci, ascultat manele, vizionezarea filmelor cu bulină, flirtul, pierdutul timpulului dând like-uri etc) sunt spinii care opresc roada creștină! Wersbie spune că sunt semnalul lumescului.

Dacă am fi conștienți că lipsa rodirii ne va costa într-o bună zi am trece la înlăturat spinii!

Apropos, care-s spinii ce te opresc din rodire?

Nicolae.Geantă 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu