Fundaţia CIREŞARII

duminică, 30 octombrie 2016

Vladimir Pustan - Cum să fim recunoscători

ciresariiTv
30 oct. 2016

Un comentariu:

  1. Har si pace de la Dumnezeu Tatal nostru si de la Domnul Isus Hristos .
    Dragul meu Nicolae.
    Deoarece sunt un om oarecare ,neînsemnat,un rob a lui Hristos sincer si fara nume ,neînsemnat,anonim,un 'Nimeni',însa iubitor de Adevar si Libertate,pentru ca pe toate blogurile crestine sunt spamat(cenzurat)ignorat si nebagat în seama,chiar si cel pe care-l urmaresc de multi ani si caruia i-am trimis peste o suta de maill-uri,V.Pustan se pare ca nu ma ia în serios,am sa-mi expun aici gândul ce ma framânta de ani buni.
    Nu am avut si nu am încredere în religii,confesiuni, traditii si ceremonii iudeo-crestine sau,islamiste sau oculte de nici o culoare si nici nu pot avea încredere în oameni. Nu am menajat nici chiar pe parintii mei pe care din pricina strictetilor religioase de orientare penticostala,i-am parasit la doar 15 ani,plecând la fel ca fiul risipitor la 400 Km. de casa parinteasca.
    Motivul a fost dorinta de LIBERTATE . Am început viata pe cont propriu înca din copilarie,însa în cei 50 de ani de drum prin "pustie"; Dumnezeul Cel Viu ,în care niciodata nu mi-am pierdut ÎNCREDEREA, m-a trecut prin toate încercarile prin care fiinta-mi de pamânt putea sa reziste,de cel putin doua ori,chiar trecut prin moarte,la propriu. În urma cu aproape sase ani,am fost atât de puternic lovit sufleteste,în ce aveam mai drag,încât nu mai aveam nici o solutie omeneasca pentru a iesi si pentru a-mi redresa viata,pâna când în disperare de cauza ,am strigat din adâncul cropii catre cer,invocând mila si îndurarea LUI.
    Azi Îi multumesc,ca m-a auzit,S-a plecat spre mine,m-a ridicat,m-a vindecat prin sîngele Mielului,iar azi pot sa-I dau slava,sa-L marturisesc tuturor oamenilor,în cuvinte si fapte,nu prin potentialul meu intelectual sau prin vre-un merit mai deosebit,ci prin harul (darul) nemeritat, al DUHULUI SAU CEL SFÂNT,care azi sufla cu putere pe pamânt.
    Ma întreb din nou,cine are interesul sa tina "Taina" lui Dumnezeu sub cheie,tinând 'turmele' flamânde si însetate dupa ADEVARUL ABSOLUT ELIBERATOR? Oare nu-L cunosc,ori nu vor sa-L marturiseasca din frica ?
    Poate ma vei considera impertinent,însa te întreb si pe tine: ÎL cunosti tu cu adevarat? Ce este ADEVARUL ? L-a întrebat Pilat pe Isus,El însa nu I-a dat nici un raspuns !
    ADEVARUL ELIBEREAZA ! DE CE CRESTINII NU SUNT FERICITI ? Nu sunt întrebari ispititoare ci sunt din IUBIRE sincera,sacrificatoare,neconditionata,o IUBIRE pentru care am dat TOTUL si-mi voi oferi chiar si aceasta viata (câta mi-o va mai da Tatal)pentru a salva atâtea suflete câte va voi si cum va voi EL,CEL CE ESTE DOMN al domnilor si ÎMPARAT al împaratilor în veci de veci. Amin !
    Binecuvântari sfinte !

    P.S.Lucrarea de mai jos nu are nici o legatura cu cele scrise de mine,am postat-o doar ca fapt divers .Fiecare poate sa judece daca corespunde sau nu adevarului .
    https://www.youtube.com/watch?v=lsr7h-xX9Lk

    RăspundețiȘtergere