youtube

miercuri, 26 octombrie 2016

Învaţă-mă Doamne!

Învaţă-mă Doamne tăcerea s-ascult
Când viaţa-i ocean ce vuieşte...
Să caut pacea Ta în al lumii tumult,
Tăcerea din şoapte să ştiu să ascult
Când Duhul de Tine-mi vorbeşte!

Învaţă-mă Doamne să pot să iubesc
Când vorbe rănesc şi mă doare...
Când mare-i furtuna şi valuri lovesc
Să fiu o lumină, prin Haru-Ţi să cresc,
Pe-ale lumii cărări să fiu sare!


Învaţă-mă Doamne să merg prin credinţă
De-ar fi peste spini să păşesc uneori...
Îndură-Te Tată de slaba-mi fiinţă,
Mă poartă pe braţe şi dă-mi biruinţă
Când drumul e greu şi m-aplec deseori!

Învaţă-mă Doamne să fiu lucrător
Căci holdele iată, sunt gata...
Pe-altarul iubirii să ard cu mult dor,
Să-Ţi cânt osanale iubit Salvator
Şi-n ceruri primi-voi răsplata!

Învaţă-mă Doamne să chem al Tău nume,
Să caut Faţa Ta tot mai mult...
Când ziua s-a scurs şi soarele-apune
Din nou mă proştern implorând al Tău Nume
Învaţă-mă Doamne să tac... să Te-ascult!


Maria Luca

Un comentariu:

  1. Învaţă-mă să fac voia Ta, că Tu eşti Dumnezeul meu. Duhul Tău cel bun să mă povăţuiască la pământul dreptăţii.
    Pentru numele Tău, Doamne, dăruieşte-mi viaţă. Întru dreptatea Ta scoate din necaz sufletul meu.
    (Psalmul 142:10-11)

    Multe ai făcut Tu, Doamne, Dumnezeul meu, minunile Tale, şi nu este cine să se asemene gândurilor Tale;
    (Psalmul 39:7)

    În ce chip doreşte cerbul izvoarele apelor, aşa Te doreşte sufletul meu pe Tine, Dumnezeule.
    Însetat-a sufletul meu de Dumnezeul cel viu; când voi veni şi mă voi arăta feţei lui Dumnezeu?
    (Psalmul 41:1-2)

    RăspundețiȘtergere