youtube

duminică, 17 iulie 2016

Casa de rugăciune

Casa Mea se va chema o casă de rugăciune (Marcu 11:17)

Nu am găsit nicăieri in Biblie scris "Casa Mea va fi o casă de studiu. O sală de lectură. Nici o sală de concerte. O scoală de coriști. Ori fanfariști. Nu scrie că va fi o casă de expoziții, de modă și nici una de activități sociale. Și nici atât spital". Ci Casa lui Dumnezeu este una de rugăciune!
Mă tem că tocmai destinația Casei n-o mai avem astăzi. În biserici avem o mulțime de activități și cât mai puțină rugăciune. Superficialitate. Vorbe puține cu Tatăl. Și rezulate pe măsură. Nicio altă lucrarespirituală nua re garantate atâtea rezultate: "Dacă doi dintre voi se vor învoi pe pământ să ceară un lucru oarecare, le va fi dat de Tatăl Meu care este in ceruri", a spus Isus Hristos (Matei 18:19).
Rugați-vă! Și niciodată biserica nu va deveni o pesteră de tâlhari!

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu