youtube

sâmbătă, 5 martie 2016

Procese de vindecare - de Nicolae.Geantă

Pavel le spune colosenilor "să se ierte unul pe altul" (Coloseni 3:13). Dar nu oricum, ci " Cum v-a iertat Hristos, aşa iertaţi-vă şi voi.” Max Lucado numeste aceasta proces de vindecare. Poate se pare nedrept, să ierti un torționar, un căpcăun care îti pune sare pe răni, pe unul care te strânge mereu cu ușa. Dar Hristos a murit și pentru ei! Și dacă El îi iartă eu de ce să nu îl iert? Iertarea poate fi ușoară, rapidă, amânată, costisitoare... Da, dar dacă ierți, nu permiți amărăciunii să se instaleze!

Pavel mai spune efesenilor nu să nu se mânie deloc, ci "să se mânie fără să păcătuiască!" (Efeseni 4:27). Mai mult le poruncește: "să nu apună soarele peste mânia voastră"! De ce să nu apună? Ca nu cumva noaptea să fie răpirea și să ajung direct în iad? Nu. Dar noaptea e pentru somn, și eu dacă sunt mânios fac cearceaful sfoară. Mă zvârcolsc ca peștele pe uscat. Fac mașinațiuni în minte, scenarii. Dacă nu îmi potolesc mânia înainte de a mă băga în pat, noaptea devine coșmar! Tensiunea îmi crește. Și sufletul se încarcă de venin! Dumnezeu nu m-a creat ca să fiu viperă...

Vrei sa fi vindecat? Iartă. Părăsește mânia! Apoi vei dormi liniștit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu