youtube

marți, 13 octombrie 2015

Nu ocoliți ulița "Dreaptă"!

Știa că Saul semăna teroare. Că e unul din băieții răi care ucide cu sânge rece creștinii. Ar fi vrut să fugă ca Iona spre Tars, dar Duhul Sfânt i-a spus să treacă pe Strada Dreaptă. Acolo sfinții nu pot fi amenințați. În fața lor lupii devin oi.  "Frate Saul...", a strigat Anania. Suficient ca totul să se prăbușească. Și ura, și solzii de pe ochii bătăușului. Dar și credința sa de prigonitor... Până seara Saul era botezat!

Eram sergent în armată. Uneori serile veneam plin de băutură. Am vomitat chiar peste soldați. Mă urcau pe brațe în pat. Alteori îi scoteam dezbrăcați în ploaie. Paftaua le bubuia spinarea de fiecare dată când mă nemulțumeau. Într-un colț al salonului stăteau doi creștini. Tremurau numai când mă vedeau. Îi înghesuiam cu tot felul de filosofii. Cu ateism. Nu aveau replici pe măsură. Ceilalți râdeau. Și-i întorceau spatele lui Dumnezeu mai departe. Într-o zi unul dintre ei mi-a dat o Biblie. Cristi Costinescu îl cheamă. N-a fost convins că-i pot deveni "frate". Și totuși s-a rugat pentru mine. De 24 de ani nu știam nimic de el. Dar zilele trecute l-am găsit. Departe de țară... "Mă bucur! Ești singurul meu rod" mi-a spus emoționat...

Un singur om a convertit Anania. Pe Pavel. Apoi convertitul său a convertit o lume! 
Nu te sfii să pui GPS-ul spre Strada Dreaptă. Saulul tău te așteaptă...

Și nu uita: si tu ai fost un Saul salvat de-un Anania! Mulțumeste-i!

Nicolae.Geantă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu