youtube

vineri, 8 mai 2015

Cugetare - de Lidia Maria Barbinta

Din toate versurile scrise
Cu-o pasiune de nespus
Cate am scris doar pentru mine
Si cate sunt pentru Isus?

Din toate vorbele rostite
Cu rost sau fara de folos
Cate rostit-am despre mine
Si cate-am spus despre Hristos?

Dintre toti pasii mei prin lume
Facuti cu rost si fara rost
Cat am calcat pe alte urme
Si cat pe urma lui Hristos?


Din timpul meu de azi si ieri
Ce zboara iute-nspre apus
Cat l-am pierdut in mari placeri
Si cat castig pentru Isus?

Iar buzunarul arhiplin
De la sacoul meu lucios
Cat de stramtat e pentru min',
Si cat largit pentru Hristos?

Din mine cat I-am dat atunci
Cand mi-a cerut sa fiu prezent
La munca pentru El, pe branci,
I-am dat eu "tot"? Sau "tot" e-absent?

-E vremea astazi sa te lepezi
De tot ce-nseamna nepasare
Si tot ce faci, fa pentru Domnul,

Caci esti crestin-ce lucru mare!

pentru mai multe accesaţi blogul Lidiei - OFiicaDeRege

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu