youtube

joi, 24 iulie 2014

Îmi pasă de tine. Povestea unui CD

În urmă cu aproape 6 luni Fundaţia CIREŞARII a demarat campania ”Îmi pasă de tine – A doua șansă”. Astăzi sunt deja 9.263 de CD-uri distribuite. Am ales să vă spunem povestea unui CD, a unei șanse, pe care în mod ciudat, nu noi am oferit-o, nici un alt om, ci Dumnezeu:

” Sunt un tânăr plecat din țară de multă vreme, serviciul meu este de-a aduna sacii de gunoi din coșurile orașului în care locuiesc, iar într-o dimineață, la gura unui sac de gunoi deschis, era într-o copertă roșie cu titlul ”Îmi pasă de tine” un CD. L-am luat acasă și l-am ascultat și trebuie să vă mărturisesc că nu Îl cunosc pe Isus, nu L-am iubit, am făcut multe lucruri neplăcute în trecutul meu, dar vreau să îi spuneți acelui om care a vorbit pe acest CD, că pe acel Isus L-am luat cu mine în inimă și Îl voi păstra până când voi muri.”

Fă-ți timp câteva minute să te gândești la o persoană, două, trei care astăzi nu mai vin din diferite motive în Casa Domnului. Roagă-te pentru acele suflete și arată-le că îți pasă.

Comandă GRATUIT CD-uri și dăruiește-le împreună cu dragostea ta.


Dumnezeu și pe ei îi așteaptă ACASĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu