youtube

sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Decizii noi

Absalom - Anul viitor o să mă tund mai des.
Dima - Să nu mai fiu atât de lumesc ca anul acesta.
Pavel - Voi încerca să mă port mai bine cu colegii de slujbă.
Toma - Nu voi mai lipsi niciodată de la întrunirile fraților.
Ioan - Să nu uit să iau lenjerie, că niciodată nu se știe...
Timotei - Să o iubesc mai mult pe bunica și mămica.
Iuda - Să am mai mare grijă ce cumpăr, dar mai ales, ce vând.
David - Anul acesta o să merg în toate războaiele și n-am să mai stau pe acasă.
Bat-Șeba - Doresc să ne mutăm la o casă fără piscina.
Adam - N-am să mai ascult niciodată de nevastă.
Eva - Anul acesta n-o să mai fac nici măcar un ștrudel cu mere.
Avraam - N-am să-mi mai cumpăr roabe egiptence niciodată.
Sara - N-o să mai râd când vorbește Domnul.
Nevasta lui Lot - Anul acesta am să scot sarea din alimentație.
Noe - Am să beau numai apă, că n-o fi potop.
Saul - N-am să mai dorm prin peșteri anul acesta.
Ionatan - Să mă feresc de dulciuri, mai ales de miere.
Solomon - Anul acesta n-am să mă mai însor nici măcar o singură dată.
Samson - Am să discut numai cu fete de la noi din biserică.
Lot - Am s-o prețuiesc pe soția mea ca sarea-n bucate.
Iefta - Mă jur că anul acesta să nu fac nici o juruință.
Iona - Anul acesta voi mânca mai mult pește.
Daniel - O să merg mai des cu copii la grădina zoologică să vedem leii.
Eutih - Mai bine dorm acasă decât la biserică.
Ieremia - O să-mi cumpăr mai multe batiste.
Iacov - Nu voi mai înșela pe nimeni.
Esau - Îmi voi schimba meniul, nu mai vreau să aud de linte.
Moise - Va trebui să vizitez un logoped.
Acan - Mă voi lăsa de furat.
Maria (Miriam) - Voi încerca să nu mai fiu invidioasă.

Tu ce decizii ai luat?

* din revista devoțională a Bisericii Rugul Aprins, Toflea, nr. 7, ianuarie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu