youtube

vineri, 31 ianuarie 2014

Azi ne rugăm pentru copiii noștrii !

Nu intra pe cărarea celor răi şi nu umbla pe calea celor nelegiuiţi! (Proverbe 4:14)



            Ați fost și veți rămâne o binecuvântare pentru casa noastră. Să știți că v-am iertat pentru toate năzbâtiile copilărești, orele târzii din adolescență și durerile provocate când deja gândeați.

         "Tată, deși am încercat și nu am reușit, recunoaștem că am greșit vrând să le controlăm toate reacțiile și alegerile în viață. Astăzi îi punem în mâna ta ocrotitoare, păzește-i de păcat, rătăcire, durere, boală, familii frânte, inimi zdrobite, anturaj nepotrivit, de  planul celui rău, de lipsuri. Dă-le pacea ta, biruință, cămine în care Tu să locuiești și să fii liber să te manifestezi. Nu îi lăsa în deznădejde ci păstrează-i în bucuria Ta. Îți mulțumesc Dumnezeule pentru ca mi i-ai dat și m-ai ascultat".


Campania "Mă rog pentru tine"- http://radiociresarii.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu