youtube

marți, 26 noiembrie 2013

Dumnezeu și antivirușii - de Nicolae Geantă

Azi, le mărturiseam unor liceeni de-a doișpea, că eu, chiar creștin, nu sunt scutit de ispite. Că Dumnezeu nu mi-a promis ca voi fi imun față de pofte. "Nu sunt lemn și nici statuie, dar când trec pe lângă ispite am puterea să nu mă opresc. De fapt nici nu le mai văd, căci Dumnezeul meu le ucide. Lucrează ca un antivirus. Orice potențial troian e neutralizat".

Le-am spus tinerilor că mulți dintre oameni curvesc, mint, fură, înșeală, își cotonogesc soțiile ori sparg obiecte prin casă, pentru că n-au antivirus. Adică, pe Hristos în inimă. Prin urmare, sunt infestați de orice prostie care-i inundă (a se citi păcat). Căci furtișagurile, pizmele, ura sau mânia ies din inimă. Dar și sodomia, grevele, înjurăturile către domnu' Băsescu și bârfele fața de  pastori.

Deseori, vedem că prin biserici aleargă și unii ex-sfinți cu hainele înnegrite. Mocirlite de păcat. Plini de duh cândva, primit la rugă, la botez, la o seară de veghe, la o predică bună, azi calcă în străchini. Fac Numele Mântuitorului de râs. Ăștia au antivirusul expirat. Au urgent nevoie de upgradare. Sau de antivirus nou!

Cineva m-a întrebat aseară cum e posibil să urce cineva la amvon când viața-i e franjuri? "Are antivirusul expirat". Lipsa accesării zilnice a Golgotei se vede nu doar în predici, ci în trăire. Se vede în divorțul dintre soți, patul întinat la căsătorie, pruncucidere, îmbrâncelile fraticide... Prin urmare biserica nu doar stagnează, ci dă în marșalier. 

Puneți-vă antivirus pe Dumnezeu! E cel mai eficient soft. Te alarmează la fiecare click din zi. Apoi, cu El orice inimă prinde miros de Lenor. Să-L daunladați fiecare din voi! Mai ales că este gratis!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu