youtube

joi, 4 iulie 2013

Rugaţi-vă pentru Nicu Mărgăian

Pastorul penticostal Nicu Mărgăian din Agrişu Mare (Arad), trece prin momente foarte dificile. De ieri este dependent de aparate în spital, la Arad. Singura lui şansă este Dumnezeu.

În luna Ianuarie am vorbit cu el la telefon. 87 de minute. Era foarte, foarte bolvav. Aşa, din senin. Nimeni nu ştie de unde a venit boala! La câteva zile după acea discuţie a rămas... surd. În ultima zi din Martie am fost la el la biserică. A fost Cina. L-am vizitat. Era tare firav, slăbit, derutat. Nu putea comunica cu mine decât pe... laptop. Mă bucuram însă că putea vorbi coerent. M-a uimit că nu m-a cunoscut. "Nu mai văd bine când mă trezesc", mi-a şoptit. Nu am putut să stau fără să plâng. Am fugit afară. Nu ştia că voi pleca acasă fără să-l aştept la masă, cum mă invitase. Nu am rezistat să îl văd aşa! Peste câteva zile am rămas şocat: orbise!

La jumătatea lunii mai am fost la Evanghelizare la Buteni. Nu am putut să-l vizitez deşi îmi era tare dor de el. Acum îşi pieduse şi ... gustul şi simţurile! Nu mai putea comunica cu nimeni, nimic...

Ieri, în timpul bacalaureatului am primit un SMS: alarmă de gradul zero - Nicu Mărgăian a intrat în comă! Medicii nu-i mai dau nici o şansă! Dumnezeu însă poate face o mare minune! Asta depinde şi de rugăciunile noastre! Ridicaţi glasul spre Tata! Poate să facă orice...

Nicu Mărgăian are 50 de ani, păstoreşte mai multe biserici. A fost pastor şi în Elche (Spania) câţiva ani. E preşedintele unei fundaţii creştine (Casa Speranţei). Acum trei ani a plantat o bserică în Oltenia, La Sterpoaia (Gorj). Anul trecut a făcut inaugurarea clădirii acestei biserici (cu 100 locur)i. E un tip deosebit, devotat lucrării Domnului, glumeţ, ospitalier, pasionat de rugăciune. Unul din cei mai buni păstori pe care i-am cunoscut. Coordonator înăscut. Un tip care a împins pe orbită mulţi tineri. Smerit. Fără ifose. A fost primul păstor care m-a luat într-o misiune, în Moldova. Acolo  am învăţat pasiunea pentru evanghelizare.

Un frate suedez a spus că atunci când l-a întâlnit prima dată pe Nicu, Duhul Sfânt i-a şoptit: "Iată un israelit în care nu se găseşte nici un vicleşug"!

Doamne te rog îndură-te de el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu