youtube

duminică, 14 iulie 2013

Nicu Mărgăian a plecat "acasă"

Sâmbătă 13 iulie. puțin după ora 19. Eram pe stadion la Brătășanca. Urma să predic în cadrul evenimentului "Deschide-ți inima". Mi-a vibrat telefonul. SMS: "Nicu Mărgăian a plecat la Domnul". Lacrimi. Câteva minute nu am mai auzit nimic. "E prea devreme Doamne!"...

Cu câteva zile în urmă am sunat să întreb cum se simte. Știam că e în comă! Avea o săptămână trăită cu aparate. "E mai bine puțin", mi-a spus fratele  său, Ștefi, de la patul spitalului. L-au deconectat apoi. Nu mai avea tuburi. Timp de două ore a fost liber. Ce credeți c-a făcut? A predicat! Nu auzea, nu vedea, nu simțea. Dar și-a făcut datoria de slujitor al Hristosului Preaînalt! Apoi a intrat din nou în comă. Și-a încheiat ultima mare "bravură" evanghelizând! La vreo 48 de ore mai târziu Domnul l-a chemat acasă!

L-am iubit tare mult! "O să-mi fie tare dor de tine prietene!. Am rămas măcar cu nădejdea că într-o zi o să alergăm împreună pe marea de sticlă a Cerului. Cu alautele lui Dumnezeu în mâini".

Duminică și luni vor avea loc servicii de priveghi, iar serviciul de înmormântare va avea loc marți, 16 iulie 2013, la Biserica Penticostală din Agrișul Mare.

Dumnezeu să-i mângâie familia și biserica! Dar și pe mine și pe dvs...

3 comentarii:

  1. Da, trist. DAR cu Domnul Isus a invins ultimul dusman: Moartea! Chiar glorios! Domnul sa va mangie si pe familia si prietenii fratelui deasemenea.

    Pace. Cri.

    RăspundețiȘtergere
  2. condoleante familiei margaian

    RăspundețiȘtergere