youtube

duminică, 31 martie 2013

Dă-mi Doamne gând

Dă-mi, Doamne, gând din gândurile Tale,
Ridică-mă ca vulturul, din vale,
Pe unda sfântă , cu dor, să mă pot duce
Sus pe deal, la Golgota, la cruce.

Să stau Isuse, ochi în ochi, cu Tine,
Unindu-mă cu razele-Ți senine,
Din dureri, privirea când voi ridica,
Tatălui să-I spun cuvânt din gura Ta.

Natura întreagă, urmează gândul Tău,
Dar omul se îndreaptă înspre rău.
Apropie-mă în Dragoste,Mărit Stăpâne
Și pune numai găndul Tău, în mine.

Când vezi că păsări negre dau târcoale,
Alungă-le Isuse, cu gândurile Tale,
Ajută-mă, umblând cu inima-nțeleaptă,
Din gândul sfânt să mă cobor în faptă.

Scrie-mi gândul Tău pe tabla inimii,
Să mă trezesc în el, în fiecare zi,
Șoapta lui, spre Cer, pașii să-mi poarte,
Să Te ascult Isuse-n tot și-n toate.

Stârpește-mi gândurile căilor străine,
Sămânța Ta în inimă-mi așterne,
Lăstar din Tine să-mi rodească sfânt,
Să mă stropești cu Apa din Cuvânt.

Căci, de-mi câștig o pâine, cu sudoare,
Prin gândul Tău, poverile-s ușoare,
E colț de Rai în pas de peregrin,
Te laud, Te slăvesc, smerit mă-nchin.

Rică-mă, ca zorii dimineții, peste noapte,
De gândul Tău să nu mai fiu departe,
Inima mea o fă dulce izvor din Tine,
Pe-aripi de Porumbel,un zbor de bine.

Prin gândul Tău, am pace și lumină
Și de Iubire inima mea-i plină,
Duhul Sfânt în Har bogat, mă ține,
Să îl întorc în roade, înapoi la Tine.

Mi-ai dat și chipul Tău și-asemănare,
Fii gândul meu, călătorind spre Soare,
Să-Ți dau, Isuse, inima deplină,
Așteptând Împărăția Ta să vină.

Prin gândul Tău Isus, să Te slujesc
În armonii, în vers,cu dor în pas ceresc,
Vorba și trăirea să-mi fie o Lumină ,
Sfânt indicator spre Patria Divină.

Umple-mă, Doamne, cu Duhul Sfânt,
Să am doar gândul Tău, pe-acest pământ,
Trecând, să las în urmă, susur de izvoare
Cu ape limpezi, de Viață dădătoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu