youtube

sâmbătă, 9 februarie 2013

Eu nu știu Doamne


 De Traian Dorz

Eu nu stiu, Doamne, unde inca
imi vei mai duce pasii mei,
dar stiu ca Tu-mi vei fi oriunde
lumina sfanta pentru ei.
Eu nu stiu, Doamne, ce ispite
vor mai mai veni in calea mea,
dar stiu ca-n Tine biruinta
si ocrotire voi avea.
Eu nu stiu, Doamne, de cati prieteni
mai pot fi inca parasit,
dar stiu ca Tu vei fi cu mine
Insotitor nedespartit.
Eu nu stiu, Doamne, cate lacrimi
au sa mai planga ochii mei,
dar stiu ca tu vei vei fi-alinare
si mangaiere pentru ei.
Eu nu stiu, Doamne, cate jertfe
mai trebuie s-aduc din greu,
dar stiu ca Tu-mi vei da putere
sa-mi sui deplin calvarul meu.
Eu nu stiu, Doamne, cate rane
voi mai primi de la ai mei,
dar stiu ca Tu-mi vei da rabdare
si rugaciune pentru ei.
Eu nu-mi stiu, Doamne, viitorul,
dar stiu ca el e-n mana Ta;
ajuta-mi sa nu uit aceasta
ca linistit sa-Ti pot urma

3 comentarii:

  1. DA...ce text!...pus pe o melodie frumoasa ar deveni cantarea mea preferata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Eu nu stiu, Doamne, unde inca
    imi vei mai duce pasii mei,
    dar stiu ca Tu-mi vei fi oriunde
    lumina sfanta pentru ei."

    Anul trecut Dumnezeu m-a adus aici,foarte departe de casa.....la inceput,n-am inteles de ce.....m-am botezat si am inceput sa umblu pe "cararile Lui" si atunci s-a facut dintr-o data LUMINA.....Slavit sa fie EL!
    Maya

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, multumim Nicolae Geanta!

    RăspundețiȘtergere