youtube

sâmbătă, 2 februarie 2013

Cireşarii - Îmi pasă de tine


Suntem în al zecelea an de "Cireşarii". În totţi aceşti ani am dovedit că ne pasă de alţii. Miile de km parcurşi, cele aproape 200 de oraşe în care ne-am strâns pe stadioane, în case de cultură şi săli de sport, miile de oameni care ne-au spus că au fost mântuiţi prin lucrarea noastră, stau mărturie că a meritat efortul, picioare umflate, păr alb, tristeţe, singurătate.

Sărbătorin cei 10 ani "Cireşarii" prin muncă... Anul acesta ne-am propus să vizităm fraţii români din Republica Moldova, Ucraina, Serbia şi Ungaria. Apoi Beiuş şi Bucureşti, cu două serbări aniversare.

Acum, am demarat acest proiect la care, neapărat, trebuie să fiţi parte. Niciodată nu am putut fără voi, dar acum nevoia implicării voastre se simte mai accentuat.

Credinţa vine în urma auzirii Cuvântului Lui Dumnezeu. Daţi o şansă celor dragi vouă să-l audă. Cerul e trist de unul singur. E cea mai mare poruncă pe care Biserica a primit-o de la Hristos. Să mergem şi să le spunem...

Lumea spune că suntem dezbinaţi. Vă invit să strângem rândurile, să visăm şi să acţionăm împreună.

Intraţi pe www.imipasadetine.ro iar ce se va întâmpla se va numi liniştit istorie.

E vremea lucrării, holdele sunt gata de seceriş...

Vino!

În numele echipei Cireşarii,
V l a d i m i r_P u s t a n

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu