youtube

luni, 31 decembrie 2012

Mulţumiri...

Mulţumesc pentru tot ajutorul acordat în anul ce-a trecut!

Vladimir Pustan & Florin Ianovici 
- m-aţi învăţat să predic cu inima; şi să aplic ce zic;

Mircea Ţetel, Licuţă Ilea, Leon Ureche, Iulian Bogatu, 
- mi-aţi întins mâna lui Dumnezeu când am fost aproape sold zero;

Virgil Achihai, Marian Miron, Daniel Grigoriciuc 
- m-aţi sprijinit când alţii m-au încolţit!

clasei 12 C de la Colegiul Tehnic Constantin Istrati Câmpina
- sunteţi muzele mele; voi mă provocaţi să scriu, să predic şi să trăiesc; 
vă iubesc orice prostie aţi face!

Radu Mance, Nelu Poenar, Mişu Moise, Daniel Floruţă, Carmen Movileanu
- pe umerii voştrii pot oricând să plâng!

 Gabi Zăgrean, Emma şi Cristi Repede, Nicu Mărgăian
- pentru evanghelişti ca voi alerg cu maşina în Romania toată noaptea!


Onisim Botezatu, Ciprian Petricaş, Viorel Oprişan Picky, Ova Niţu,
Florin Voicu, Rodinel Andreiu, Eugen Strejaru, Petrică Înţeleptu
- sunteţi partenerii mei de nădejde!

Tinerii lui Picky, Alin Jivan, Adi Gliga, Vasile Oprea, Cornel Cuibus, Ilie Puha
- mi-aţi spălat inima la fiecare întâlnire cu voi!
privighetorilor!

Verga, Fivi şi Sefora, şi tuturor fratilor din biserica mea
- mulţumesc că mă suportaţi; mai ales ca lipsesc prea mult dintre voi!;
creştem împreună!

cititorilor mei
- fără dvs aș scrie degeaba; ori nu aș scrie deloc.

Isus Hristos
(nu esti ultimul, ci Cel dintîi si Cel de pe urma; dupa Tine se trage cortina!).
- fără Tine Doamne, nu ştiu ce m-aş face!


PS : sunteti sute de insi carora trebuie sa va multumesc personal pentru 2012;
fiti binecuvantati!
e-o mare cinste sa fim atati de multi!
și asta numai datorita Lui.
Regelui Regilor!


Un comentariu:

  1. Si noi va iubim si va multumim pentru tot ce ati facut pentru noi si pentru toate greselile pe care ni le-ati acceptat si ni le-ati iertat.

    RăspundețiȘtergere